Zamówienia publiczne
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowym ubezpieczeniu mienia Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Ogłoszenie z dnia: 13-05-2011
Częstochowa: WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA KOMPLEKSOWYM UBEZPIECZENIU MIENIA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 112478 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA KOMPLEKSOWYM UBEZPIECZENIU MIENIA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA KOMPLEKSOWYM UBEZPIECZENIU MIENIA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz Przedmiot zamówienia zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie budynku Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 od: pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku; Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie: budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej 13/15, budynku dydaktycznego oraz magazynu biblioteki przy Al. Armii Krajowej 36a, budynku dydaktycznego przy ul. Dąbrowskiego 14, budynku DS. Skrzat przy ul. Dąbrowskiego 76/78, budynku przy ul. Waszyngtona 4/8 od: ognia i zdarzeń losowych Zadanie nr 3 -Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej lub użytkowania mienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z poźn. zm), działający w formie spółki akcyjnej lub towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty; - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana przedmiotu umowy w zakresie ubezpieczenia jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia warunków ubezpieczenia. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: a)konieczności dostosowania obowiązującego zakresu ubezpieczenia do wymogów prawa, w przypadku zmiany przepisów prawnych, b)zmiany danych dotyczących stron umowy, np.: nazwy, rachunku bankowego, 3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Waszyngtona 4/8 pok. 29, 42-200 Częstochowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza. ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz.15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie budynku Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 od: pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie budynku Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 od: pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku.Zadanie obejmuje 1. Ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych; Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: budynki, stałe elementy wnętrz, wyposażenie, urządzenia i ruchomości.Sumy ubezpieczenia zostały podane przez Zamawiającego w siwz. Zakres ubezpieczenia:ogień, bezpośrednie uderzenie pioruna, eksplozja, upadek statku powietrznego,huragan, deszcz nawalny, powódź, grad, lawina, śnieg, obsuwanie i zapadanie się ziemi, trzęsienie ziemi, uderzenie pojazdu w ubezpieczony przedmiot, huk ponaddźwiękowy, dym sadz, następstwa szkód wodociągowych, upadek drzew, budynków lub budowli, przepięcia, dodatkowo w zakresie ochrony- szkody spowodowane przez wewnętrzny ogień oraz szkody spowodowane przypaleniem i osmaleniem bez widocznego ognia. Dodatkowe klauzule: - klauzula szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, - klauzula pośredniego uderzenia pioruna, - klauzula katastrofy budowlanej. Limity odpowiedzialności zostały podane przez Zamawiającego w siwz. 2.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku. Przedmiot ubezpieczenia: wyposażenie i urządzenia, stałe elementy wyposażenia. Zakres ubezpieczenia: kradzież z włamaniem i rabunek z rozszerzeniem o ryzyko wandalizmu, uszkodzenie mienia przy kradzieży z włamaniem.Sumy ubezpieczenia zostały podane przez Zamawiającego w siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie: budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej 13/15, budynku dydaktycznego oraz magazynu biblioteki przy Al. Armii Krajowej 36a, budynku dydaktycznego przy ul. Dąbrowskiego 14, budynku DS. Skrzat przy ul. Dąbrowskiego 76/78, budynku przy ul. Waszyngtona 4/8 od: ognia i zdarzeń losowych.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie: budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej 13/15, budynku dydaktycznego oraz magazynu biblioteki przy Al. Armii Krajowej 36a, budynku dydaktycznego przy ul. Dąbrowskiego 14, budynku DS. Skrzat przy ul. Dąbrowskiego 76/78, budynku przy ul. Waszyngtona 4/8 od: ognia i zdarzeń losowych.Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: budynki, urządzenia, maszyny, wyposażenie łącznie z elektroniką. Wykaz budynków podlegających ubezpieczeniu: - budynek przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie, - kompleks budynków przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie: budynek A i B , budynek BI Instytutu Fizyki, - kompleks budynków przy Al. Armii Krajowej 36a: Wydział Filologiczno-Historyczny, Magazyn Książek Biblioteki Głównej, - budynek przy ul. Dąbrowskiego 14- Instytut Plastyki, - budynek przy ul. Dąbrowskiego 76/78- Dom Studenta Skrzat Sumy ubezpieczenia zostały podane przez Zamawiającego w siwz. Zakres ubezpieczenia:ogień, bezpośrednie uderzenie pioruna, eksplozja, upadek statku powietrznego,huragan, deszcz nawalny, powódź, grad, lawina, śnieg, obsuwanie i zapadanie się ziemi, trzęsienie ziemi, uderzenie pojazdu w ubezpieczony przedmiot, huk ponaddźwiękowy, dym sadz, następstwo szkód wodociągowych, upadek drzew, budynków lub budowli, przepięcia, dodatkowo w zakresie ochrony- szkody spowodowane przez wewnętrzny ogień oraz szkody spowodowane przypaleniem i osmaleniem bez widocznego ognia. Dodatkowe klauzule: - klauzula szyb od stłuczenia, - klauzula pośredniego uderzenia pioruna, - klauzula katastrofy budowlanej, -klauzula dewastacji. Limity odpowiedzialności zostały przez Zamawiającego wskazane w siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej lub użytkowania mienia.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej lub użytkowania mienia.Przedmiot ubezpieczenia obejmuje naprawienie wyrządzonej osobie trzeciej szkody osobowej, polegającej na spowodowaniu śmierci, uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, bądź szkody rzeczowej polegającej na uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia w związku z prowadzoną działalnością lub posiadanym mieniem.Rodzaj ubezpieczonej działalności: szkolnictwo wyższe. EKD: 80.30 Przedmiot ubezpieczenia- odpowiedzialność cywilna deliktowa.Suma gwarancyjna został podana przez Zamawiającego w siwz.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Pliki do pobrania:
![]() |
Data dodania: 25-05-2011 15:07 | Rozmiar: 107.00KB |
![]() |
Data dodania: 25-05-2011 15:14 | Rozmiar: 25.00KB |
![]() |
Data dodania: 13-05-2011 10:25 | Rozmiar: 65.15KB |
![]() |
Data dodania: 27-05-2011 12:18 | Rozmiar: 29.50KB |
![]() |
Data dodania: 17-05-2011 13:05 | Rozmiar: 27.50KB |
![]() |
Data dodania: 17-05-2011 13:07 | Rozmiar: 63.50KB |
![]() |
Data dodania: 20-05-2011 10:47 | Rozmiar: 22.00KB |
![]() |
Data dodania: 20-05-2011 10:47 | Rozmiar: 21.00KB |