Zamówienia publiczne
TERMORENOWACJA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 14
Ogłoszenie z dnia: 23-03-2011
Postępowanie nr KZ-371/23/11
Częstochowa: TERMORENOWACJA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 14
Numer ogłoszenia: 51912 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMORENOWACJA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termorenowacji budynku dydaktycznego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie położonego przy ul. Dąbrowskiego 14 w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem zapisów punktów 3, 4 i 5. 3. Zawarty w dokumentacji projektowej zakres prac polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej został już zrealizowany i nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym przetargiem. Do wymiany, w ramach niniejszego zamówienia, pozostały stare, wąskie - nie uwzględniające warstwy docieplenia parapety, które zostały uwzględnione w przedmiarze robót. 4. W dokumentacji projektowej projektant naniósł na rysunku elewacji frontowej uwagę: Lampy najazdowe przenieść Ne elewację na filary międzyokienne pod gzymsem, co zostało uwzględnione w projekcie oświetlenia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 5. Podczas wykonywania termoizolacji wewnątrz budynku należy zabezpieczyć instalację centralnego ogrzewania. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją projektową i sprawdzić jej kompletność. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 7. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku kolizji pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót Zamawiającego Wykonawca nie będzie mógł odmówić wykonania robót wyszczególnionych przedmiotowo w przedmiarze w ilości wynikającej z warunków rzeczywistych, mimo że nie wynikały z projektu. 8. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiot zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 9. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. 10. W przypadkach, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem konkretnego producenta, znaku towarowego, patentu Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, czyli zastosowanie wyrobów budowlanych lub urządzeń innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że są one równoważne w stosunku do wskazanych, czyli posiadają parametry (techniczne, eksploatacyjne, jakościowe, estetyczne) i gwarancję nie gorsze od produktów wymienionych w dokumentacji oraz spełniają warunki równoważności określone w dokumentacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo realizowanych robót. 12. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zabezpieczyć teren sąsiednich nieruchomości, przejąć zobowiązania Zamawiającego z tym związane, zgodnie z wymaganiami zawartymi w pismach właścicieli tych nieruchomości. 13. Koszty robót przygotowawczych, porządkowych, oraz wszelkie koszty prowadzenia robót i czynności limitujących odbiór końcowy obciążają Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.11.11.00-9, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.26.12.13-0, 45.26.12.14-7, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.12-2, 45.11.00.00-1, 45.26.25.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275.). 4. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie kanclerza (ul. Waszyngtona 4/8 pok. 507, 42-200 Częstochowa) w terminie składania ofert, w formie oryginału dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium (np. gwarancji ubezpieczeniowej) lub kopii (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) - w przypadku gdy z treści dokumentu jednoznacznie wynika możliwość dochodzenia roszczeń gwarancyjnych na podstawie kopii dokumentu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwota oznaczona w pkt. 1 musi być przelana na rachunek Zamawiającego numer: 23 1750 1035 0000 0000 1301 1387. Nie dopuszcza się wpłat gotówką w kasie Zamawiającego bądź banku prowadzącym rachunek Zamawiającego. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się dzień uznania rachunku Zamawiającego. Wskazane jest by Wykonawca dołączył do oferty kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zatrzyma lub zażąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający w zakresie wymaga by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 zamówienia polegające na termorenowacji obiektu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej i oświetleniowej zewnętrznej na tym obiekcie, o wartości minimum 1 500 000,00 zł. brutto każde. Każde z zamówień musi łącznie obejmować termorenowację obiektu oraz wykonanie instalacji odgromowej i oświetleniowej zewnętrznej na tym obiekcie. Wartość robót min. 1 500 000,00 to łączna wartość robót polegających na termorenowacji obiektu, wykonaniu instalacji odgromowej i oświetleniowej wykonywanych ramach danego zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający w tym zakresie wymaga by Wykonawca wykazał, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej: - jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym również do instalacji odgromowej uprawnienia w klasie D i E lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty; - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 29, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza. ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 23-03-2011 11:00 | Rozmiar: 657.73KB |
dokumentacja projektowa | Data dodania: 23-03-2011 14:00 | Rozmiar: 39711.18KB |
zmiana SIWZ - termin skladania ofert | Data dodania: 05-04-2011 10:49 | Rozmiar: 24.00KB |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia | Data dodania: 05-04-2011 10:49 | Rozmiar: 26.00KB |
odpowiedzi z dnia 11.04.2011 na zapytania do SIWZ | Data dodania: 11-04-2011 15:32 | Rozmiar: 9180.67KB |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 11.04.2011 | Data dodania: 11-04-2011 15:32 | Rozmiar: 28.00KB |