Zamówienia publiczne
PRZEBUDOWA AULI WYDZIAŁU PEDAGOGICZNEGO W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WASZYNGTONA 4/8 W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 15-10-2015
Postępowanie nr KZ-371/78/15
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ajd.czest.pl
Częstochowa: PRZEBUDOWA AULI WYDZIAŁU PEDAGOGICZNEGO W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WASZYNGTONA 4/8 W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 274952 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA AULI WYDZIAŁU PEDAGOGICZNEGO W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WASZYNGTONA 4/8 W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę auli Wydziału Pedagogicznego w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - Wykonanie robót w zakresie architektoniczno - konstrukcyjnym; - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w oparciu o istniejącą wentylatorownię; - Wykonanie instalacji hydrantów p.pożarowych; - Wykonanie instalacji C.O.; - Wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń technologicznych; - Wykonanie instalacji teleinformatycznej; - Wykonanie instalacji audiowizualnych; - Wyposażenie auli w podstawowe wyposażenie stałe: fotele z pulpitami, ekrany, rolety, system nagłośnienia ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.44.20-0, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.24.00-5, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8, 45.32.00.00-6, 45.30.00.00-0, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał - udokumentował, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał przynajmniej: Dwa zamówienia, z których każde obejmowało kompleksowy remont/przebudowę/budowę pomieszczenia/auli/sali na minimum 250 osób (np. aula, sala konferencyjna, widowiskowa i inne), w zakres którego wchodziło łącznie (w każdym zamówieniu) wykonanie: robót ogólnobudowlanych wraz z instalacją elektryczną, instalacją wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wyposażenie wyżej wskazanego pomieszczenia/auli /sali w instalację audiowizualną oraz w siedziska dla min. 250 osób, o wartości zamówienia co najmniej 1 500 000 PLN brutto każde UWAGA : W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających wartości podane w walutach innych niż PLN, wartości te zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie wymaga by Wykonawca wykazał, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej: - jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; - jedną osoba, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - jedną osoba, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcje kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń Wyżej wymagane uprawnienia winny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578 z późn. zm.)., a w przypadku osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane winny być to uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przy czym w przypadku uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów za równoważne Zamawiający uzna uprawnienia adekwatne do zakresu rzeczowego wskazanego w warunku Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w granicach art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia , przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; b) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; d) zmianami rozwiązań technologicznych ujętych w dokumentacji, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia na etapie wykonawstwa robót modyfikacji dokumentacji, podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań technicznych zwiększających walory użytkowe obiektu będącego przedmiotem umowy; 3) osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, rezygnacja, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały kwalifikacje wymagane w SIWZ. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie powiązane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę auli Wydziału Pedagogicznego w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia...
Termin składania ofert: 2015-10-30
Numer ogłoszenia: 157165 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 274952 - 2015 data 15.10.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax. 034 3784202.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 30.10.2015 r. godz. 09:00.
- W ogłoszeniu powinno być: 04.11.2015 r. godz. 09:00.
Ogłoszenie powiązane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę auli Wydziału Pedagogicznego w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia...
Termin składania ofert: 2015-10-30
Numer ogłoszenia: 295026 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 274952 - 2015 data 15.10.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax. 034 3784202.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 04.11.2015 godz. 09:00.
- W ogłoszeniu powinno być: 09.11.2015 godz. 09:00.
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 15-10-2015 16:49 |
Dokumentacja - załącznik nr 9 do SIWZ | Data dodania: 15-10-2015 16:50 |
Odpowiedź na zapytanie do SIWZ + zmiana terminu składania ofert | Data dodania: 28-10-2015 13:42 |
Załącznik nr 1 do odpowiedzi z dn. 28.10.15 | Data dodania: 28-10-2015 13:43 |
Załącznik nr 2 do odpowiedzi z dn. 28.10.15 | Data dodania: 28-10-2015 13:44 |
Załącznik nr 3 do odpowiedzi z dn. 28.10.15 - formularz oferty | Data dodania: 28-10-2015 13:45 |
Odpowiedź na zapytanie do SIWZ + zmiana SIWZ | Data dodania: 03-11-2015 12:45 |