Zamówienia publiczne
OCHRONA MIENIA WRAZ Z OBSŁUGĄ PORTIERNI I SZATNI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 27-06-2013
Postepowanie nr KZ-371/81/13
Częstochowa: OCHRONA MIENIA WRAZ Z OBSŁUGĄ PORTIERNI I SZATNI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 248054 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA WRAZ Z OBSŁUGĄ PORTIERNI I SZATNI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) Ochrona mienia w budynkach położonych w Częstochowie przy: ul. Waszyngtona 4/8, ul. Zbierskiego 2/4, ul. Zbierskiego 6, ul. Dąbrowskiego 14, Al. Armii Krajowej 36a, Al. Armii Krajowej 13/15 blok A, Al. Armii Krajowej 13/15 blok B1 2) Obsługa portierni w budynkach położonych w Częstochowie przy: ul. Waszyngtona 4/8 - jedna portiernia, ul. Zbierskiego 2/4 - jedna portiernia, ul. Zbierskiego 6 - jedna portiernia, ul. Dąbrowskiego 14 - jedna portiernia, Al. Armii Krajowej 36a - jedna portiernia, Al. Armii Krajowej 13/15 blok A - jedna portiernia, Al. Armii Krajowej 13/15 blok B1 - jedna portiernia.3) Obsługa szatni w budynkach położonych w Częstochowie przy: ul. Waszyngtona 4/8 jedna szatnia, ul. Zbierskiego 2/4 - jedna szatnia, Al. Armii Krajowej 13/15 blok A - jedna szatnia, Al. Armii Krajowej 13/15 blok B1 - jedna szatnia, Al. Armii Krajowej 36a - jedna szatnia. II. Ochrona mienia obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - bieżącego prowadzenia dokumentacji (księgi raportów) dot. przebiegu służby, zaistniałych szczególnych zdarzeń, dokonywanych kontroli, zaleceń przełożonych itp., - sprawdzania czy po godzinie 22:00, a w przypadku Al. Armii Krajowej 13/15 blok B1 po godzinie 21:30, wszystkie osoby opuściły budynek, z wyjątkiem pokoi gościnnych (hotelu) w budynku przy ul. Waszyngtona 4/8 oraz w budynku przy ul. Zbierskiego 6, - legitymowanie osób nie będących pracownikami instytucji mieszczących się w budynkach, które opuszczają budynki po godzinach pracy oraz zajęć dydaktycznych i rejestracja tych osób w książce raportów, - sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników Zamawiającego, - wyłączanie w budynku i na zewnątrz budynku zbędnego oświetlenia, - włączanie o zmierzchu oświetlenia zewnętrznego budynków od strony wejścia głównego, - kontrola porządku i warunków bezpieczeństwa wewnątrz budynków i na terenie posesji, - egzekwowanie zakazu wjazdu i parkowania na terenie posesji przez osoby nieupoważnione - dotyczy ul. Waszyngtona 4/8, ul. Zbierskiego 2/4 oraz ul. Zbierskiego 6, - przeciwdziałanie szkodom mogącym powstać z tytułu zdarzeń zewnętrznych poprzez cykliczne obchody obiektów wewnątrz i na zewnątrz, - zapobieganie kradzieży, dewastacji, uszkodzeniu mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych budynków, - sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu i materiałów, - uruchamianie telefonów interwencyjnych w przypadku wystąpienia zagrożenia z równoczesnym zawiadomieniem telefonicznym administratora obiektu, - zgłaszanie administratorom obiektów usterek i nieprawidłowości z jednoczesnym wpisem do książki raportów. Obsługa portierni obejmuje: - otwieranie i zamykanie wejść głównych oraz wejść bocznych budynków przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy pracowników Zamawiającego, - zamykanie i otwieranie bramy wjazdowej na posesję przy ul. Dąbrowskiego 14, - wydawanie i odbieranie kluczy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego osobom wraz z prowadzeniem ewidencji tych czynności, - zabezpieczenie kluczy w czasie wolnym od pracy, obsługa: budynek przy ul. Waszyngtona 4/8: centrali telefonicznej, centrali p.poż, systemu wykrywania włamań i napadów w Sali nr 54, budynek przy Al. Armii Krajowej 13/15 blok A i B: centrali telefonicznej, centrali p.poż, budynek przy Al. Armii Krajowej 36a: centrali telefonicznej, centrali p.poż., budynek przy ul. Dąbrowskiego 14: centrali telefonicznej, budynek przy ul. Zbierskiego 2/4: centrali telefonicznej, urządzeń sygnalizacji alarmowej, p.poż., systemu wykrywania włamań i napadów, obsługa sprzętu monitorującego, budynek przy ul. Zbierskiego 6: centrali telefonicznej, urządzeń sygnalizacji alarmowej, p.poż., systemu wykrywania włamań i napadów, klimatyzacyjnej, obsługa sprzętu monitorującego, - odwoływanie fałszywych alarmów przed przysłaniem na miejsce zdarzenia policji, straży pożarnej lub innych służb technicznych, - zgłaszanie administratorowi obiektu pojawienia się sopli wokół dachu: budynek przy ul. Dąbrowskiego 14, - zgłaszanie administratorowi budynku awarii jakie wystąpią na obiekcie: budynek przy ul. Dąbrowskiego 14, - utrzymywanie bieżącej czystości i porządku na portierniach polegające na zamiataniu i myciu podłóg, myciu okien i drzwi, ścieraniu kurzu, itp. Obsługa szatni obejmuje: - przyjmowanie odzieży wierzchniej, nakryć głowy oraz innych przedmiotów, umieszczanie ich na wieszakach i wręczanie właścicielowi żetonu z numerem jako pokwitowanie, - wydawanie oddanych do przechowania odzieży i innych przedmiotów po okazaniu i zwrocie żetonu z numerem im odpowiadającym, - utrzymywanie bieżącej czystości i porządku w szatniach polegające na zamiataniu i myciu podłóg, myciu okien i drzwi, ścieraniu kurzu, - po codziennym kończeniu pracy w szatniach Wykonawca zobowiązany jest pozostawić je w należytym porządku i sprawdzić czy nie istnieje zagrożenie pożarowe, zamknąć drzwi i pozostawić klucze na portierni..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp, polegających na świadczeniu usługi obsługi szatni w budynku przy ul. Zbierskiego 6, w związku z organizacją i obsługą organizowanych w budynku imprez
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.12-0, 98.34.11.40-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień polegających na ochronie mienia przez okres co najmniej 6 miesięcy każde, o wartości każdego zamówienia min. 100 000 zł. brutto. Zamawiający uzna również zamówienia będące w trakcie realizacji, jednakże Wykonawca musi wykazać że w ramach tego wykonywanego zamówienia wykonał już daną usługę przez okres min. 6 miesięcy i na wartość zgodnie z opisanym powyżej warunkiem.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo - jeśli ofertę skada pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegną zmianie przepisy o podatku VAT w zakresie stawki VAT dla usług będących przedmiotem umowy, Zamawiający będzie płacił za wykonane usługi ceny jednostkowe netto wynikające z formularza cenowego powiększone o podatek VAT wg obowiązujących stawek
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | Data dodania: 27-06-2013 12:02 | Rozmiar: 80.92KB | Ilość pobrań: 499 |
uzupełnienie SIWZ | Data dodania: 28-06-2013 10:53 | Rozmiar: 21.00KB | Ilość pobrań: 393 |
wykaz usług - załącznik do SIWZ | Data dodania: 27-06-2013 15:05 | Rozmiar: 33.50KB | Ilość pobrań: 372 |
zmiana ogłoszenia o zamówieniu 28.06.2013 | Data dodania: 28-06-2013 10:54 | Rozmiar: 25.50KB | Ilość pobrań: 366 |