Zamówienia publiczne
PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA GRUPOWEGO Z PROGRAMU STATISTICA
Ogłoszenie z dnia: 11-07-2013
Postępowanie nr KZ-371/87/13
Częstochowa: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA GRUPOWEGO Z PROGRAMU STATISTICA
Numer ogłoszenia: 272064 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA GRUPOWEGO Z PROGRAMU STATISTICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu grupowego szkolenia z programu STATISTICA zgodnie z programem określonym w SIWZ, w ramach projektu o tytule -Biotechnologia szansą na lepszą pozycję na rynku pracy- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmacnianie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększanie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć grupowych (szkolenia) w zakresie: - Ilość godzin: 80 h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup: 2 (2 grupy po 15 osób, zajęcia zgodnie z ustalonym harmonogramem: 3 dni po 8 godzin (zagadnienia podstawowe) i 2 dni po 8 godzin (zagadnienia zaawansowane), - Jednostka zajęciowa (1h) - 45 minut.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.43.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi z których każda obejmowała przeprowadzenie grupowego szkolenia dla przynajmniej 10 osób z programu STATISTICA
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią kadrą, która będzie realizowała zamówienie tj. co najmniej jedną osobą (trenerem), który będzie prowadził szkolenie, posiadającym doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej dwóch szkoleń grupowych z programu STATISTICA
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo - Jeśli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, która ma prowadzić zajęcia, przy czym zmiana taka może nastąpić: a) W przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących prowadzącego zajęcia, b) Gdy zmiana taka stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.) Niezależnie od powyzszych postanowień Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/osób prowadzących zajęcia, jeżeli osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków związanych z wykonywaniem niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany osób w terminie umożliwiajacycm przeprowadzenie szkolenia z zachowaniem terminu realizacji zamówienia oraz zgodnie z harmonogramem (szczegółowym terminarzem prowadzenia szkolenia). Wykonawca musi wykazać, że nowe osoby spełniają wymagania określone w SIWZ dotyczące posiadanego doświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Waszyngtona 4/8 pok. 504, 42 - 200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Sekretariat Kanclerza, ul. Waszyngtona 4/8 pok. 507, 42 - 200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt o tytule -Biotechnologia szansą na lepszą pozycję na rynku pracy- współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmacnianie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększanie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | Data dodania: 11-07-2013 14:38 | Rozmiar: 745.80KB | Ilość pobrań: 506 |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w sprawie KZ-371-87-13 | Data dodania: 19-07-2013 10:09 | Rozmiar: 26.00KB | Ilość pobrań: 339 |
przedłużenie terminu składania ofert KZ-371-87-13 | Data dodania: 19-07-2013 10:14 | Rozmiar: 106.50KB | Ilość pobrań: 353 |
odpowiedż na zapytania, zmiana SIWZ | Data dodania: 24-07-2013 11:25 | Rozmiar: 66.00KB | Ilość pobrań: 626 |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w sprawie KZ-371-87-13 | Data dodania: 24-07-2013 11:25 | Rozmiar: 26.50KB | Ilość pobrań: 350 |