Zamówienia publiczne
WYKONANIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY BUDYNKU GŁÓWNEGO WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE Numer ogłoszenia: 453246 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
Ogłoszenie z dnia: 15-11-2012
Częstochowa: WYKONANIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY BUDYNKU GŁÓWNEGO WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 453246 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY BUDYNKU GŁÓWNEGO WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących Budowy budynku głównego Wydziału Nauk Społecznych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - kalendarz ścienny, plakatowy, jednoplanszowy - format B2, papier: kreda błysk 180 g/m²; druk jednostronny CMYK (4+0) obejmujący logo AJD i adres strony www.wnsnew.ajd.czest.pl oraz logo Programu Regionalnego Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Śląskie Pozytywna Energia, zabezpieczony lakierem offsetowym; introligatorka: metalowe listwy zaciskowe koloru srebrnego z dziurką do zawieszania; zwijane w role, pakowane w pudełka kartonowe. Ilość - 300 sztuk; -długopis - metalowy z elementami chromowanymi w kolorze czerwonym l wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu ze zintegrowanym uchwytem. Uchwyt oraz końcówka chromowane, grubość linii pisma max 0,5 mm, długopis nie krótszy niż 130 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość bez uchwytu max 11 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego, nadruk z dwóch stron, obejmujący logo AJD i adres strony www.wnsnew.ajd.czest.pl z jednej strony oraz logo Programu Regionalnego Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Śląskie Pozytywna Energia kolorystyka nadruku 1+0 - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość - 1000 sztuk; -notes papierowy - format A4, objętość 50 kartek czystych + nadruk logotypów według projektu Zamawiającego, gramatura kartek min. 80g m2, kolorystyka 4+0 CMYK, klejone na krótszym boku, wzmocnione tekturką z tyłu. Każda kartka notatnika powinna zawierać logotypy: obejmujący logo AJD i adres strony www.wnsnew.ajd.czest.pl oraz logo Programu Regionalnego Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Śląskie Pozytywna Energia. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość - 1000 sztuk; -Torba papierowa - wymiary (min.): 31 cm (szerokość) x 42 cm (długość) x 15 cm (spód) surowiec: papier gładki 120 g/m2, laminowany folią matową, bardzo wytrzymały, wykończenie: torba z otworami na uszy z plecionego skręcanego nylonowego sznurka ozdobnego, miłego w dotyku, nadruk: 4+0 CMYK, nadruk z dwóch stron, obejmujący logo AJD i adres strony www.wnsnew.ajd.czest.pl z jednej strony oraz logo Programu Regionalnego Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Śląskie Pozytywna Energia - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość - 1000 sztuk; 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określono w siwz oraz projekcie umowy będącym jej integralna częścią.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty; - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 29, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat kanclerza - pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
![]() |
Data dodania: 15-11-2012 14:51 | Rozmiar: 397.25KB | Ilość pobrań: 396 |