Zamówienia publiczne
DOSTAWA HOLTERA I DEFIBRYLATORA DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 20-06-2016
Postępowanie nr KZ-371/48/16
Częstochowa: DOSTAWA HOLTERA I DEFIBRYLATORA DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 93839 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA HOLTERA I DEFIBRYLATORA DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa holtera ciśnieniowego oraz defibrylatora. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) zadania i obejmuje: Zadanie nr 1: Holter ciśnieniowy (1 szt.) Zadanie nr 2: Defibrylator (1 szt.) a) Zadanie nr 1: Holter ciśnieniowy (1 szt.) Oferowane urządzenie powinno spełniać następujące parametry, wymagania: Metoda pomiaru ciśnienia Oscylometryczna Zakres mierzonego ciśnienia skurczowego (mmHg) Od: 60 do: 280 Zakres mierzonego ciśnienia rozkurczowego (mmHg) Od: 30 do: 160 Dokładność pomiaru ciśnienia (+/- mmHg) Max. 3 Całkowity czas badania (h) 24 Ilość pomiarów w pamięci (szt.) Min. 2700 Interfejs PC USB Dodatkowo - Programowalne interwały - Pomiar na żądanie - konfigurowalny w odstępach co 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 45, 60, 75, 90, 105 lub 120-minutowych - możliwość randomizacji do 75% w obrębie interwałów - Możliwość wykonania badań przedłużonych ,ze standardowych 24-godzinnych do maksymalnie 7 dni - Mankiety : Mały , Średni , Duży - Zasilanie akumulatorowe - Oprogramowanie umożliwiające wykonanie kompleksowych analiz oraz wydruk lub przesłanie raportu przez internet b) Zadanie nr 2: Defibrylator (1 szt.) Oferowane urządzenie powinno spełniać następujące parametry, wymagania: Cecha Defibrylator AED Parametry i wymagania: - Komendy głosowe: urządzenie podaje wszystkie niezbędne podczas pracy instrukcje oraz dopasowuje poziom głośności komunikatów do warunków otoczenia; - Zmiana na tryb pediatryczny (poniżej 25 kg) bez konieczności zmiany elektrod - Zapis przebiegu minimum do 5 akcji ratunkowych i ich parametrów - Trwałość elektrod do 30 miesięcy (od daty produkcji) - Czas ładowania poniżej 8 sekund - Bateria litowo-jonowa - Możliwość zastosowania dwóch rozmiarów elektrod: dla dzieci i dla dorosłych - Ekran LCD wyświetlający stan urządzenia - Możliwość zapisu na zewnętrznej karcie SD 2. Określone w pkt 1 parametry i wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań i parametrów technicznych (Wykonawca winien zaoferować urządzenie o parametrach nie gorszych niż wskazane w pkt 1). 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesiące. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania. 6. Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, Al. Armii Krajowej 13/15, 42-200 Częstochowa (pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego). Ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 7. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.12.30.00-
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis - specyfikację techniczną oferowanego urzadzenia poświadczoną (podpisaną) przez Wykonawcę i potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, z podaniem konkretnych parametrów, funkcji i cech oferowanego sprzętu oraz oznaczeń takich jak - producent, typ, model
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzeń zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia (marka, model urządzenia), przy czym zmiana taka może być spowodowana niedostępnością na rynku sprzętu wskazanego w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku. Zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 20-06-2016 11:54 | Rozmiar: 87.99KB | Ilość pobrań: 404 |
Odpowiedzi na pytania do SIWZ, zmiana SIWZ oraz zmiana terminu składania ofert | Data dodania: 24-06-2016 09:29 | Rozmiar: 50.00KB | Ilość pobrań: 317 |