Zamówienia publiczne
DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 02-06-2016
Postępowanie nr KZ-371/41/16
Częstochowa: DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 65541 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku materiałów informacyjnych wraz z dostarczeniem ich Zamawiającemu (CPV 79.81.00.00-5). Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 Druk folderu polskojęzycznego: 1.Oprawa: szycie zeszytowe: 21/21 cm 2. Objętość: 32 stron, w tym: środek - 28 stron + okładka - 4 strony. 3. Druk: offsetowy, dwustronny, CMYK: środek 4+4 , okładka 4+4. 4. Papier: środek - kreda do 170g/m2, okładka - kreda 300g/m2 + foliowanie matowe + lakier wybiórczy. 5. Nakład : 1500 szt. Termin realizacji: 7 dni od przesłania przez Zamawiającego projektów graficznych do druku. Zadanie nr 2 Druk folderu anglojęzycznego: 1. Oprawa: szycie zeszytowe: 21/21 cm 2. Objętość: 32 stron, w tym: środek - 28 stron + okładka - 4 strony. 3. Druk: offsetowy, dwustronny, CMYK: środek 4+4 , okładka 4+4. 4. Papier: środek - kreda do 170g/m2, okładka - kreda 300g/m2 + foliowanie matowe + lakier wybiórczy. 5. Nakład : 500 szt. Termin realizacji: 7 dni od przesłania przez Zamawiającego projektów graficznych do druku. Zadanie nr 3 Druk materiałów inauguracyjnych Zaproszenie: format A4 - składane do A5, druk obustronny CMYK (4+4), foliowanie + lakier wybiórczy, kreda 350g - ilość 300 szt. Koperty białe dostosowane formatem do zaproszeń druk jednostronny (4+0) CMYK, papier ozdobny - ilość 350 szt. Wkładka do zaproszeń - format A4 - składane do A5, druk obustronny CMYK (4+4), foliowanie + lakier wybiórczy, kreda 350g - ilość 300 szt. Plakat - format B2 (480x680 mm netto po obcięciu), kreda, gramatura: ok. 180-200g; rodzaj druku: druk jednostronny (4+0) CMYK; ilość: 30 szt. Termin realizacji: 7 dni od przesłania przez Zamawiającego projektów graficznych do druku. Zadanie nr 4 Druk materiałów informacyjnych na święto uczelni Zaproszenie: format A4 - składane do A5, druk obustronny CMYK (4+4) + Pantone Gold;, foliowanie + lakier wybiórczy, kreda 350g - ilość 300 szt. Koperty białe dostosowane formatem do zaproszeń druk jednostronny (4+0) CMYK, papier ozdobny - ilość 350 szt. Wkładka do zaproszeń - format A4 - składane do A5, druk obustronny CMYK (4+4), foliowanie + lakier wybiórczy, kreda 350g - ilość 350 szt. Wkładka do zaproszeń - format A5, druk obustronny CMYK (4+4), foliowanie, kreda 350g - ilość 350 szt. Plakat - format B2 (480x680 mm netto po obcięciu), kreda, gramatura: ok. 180-200g; rodzaj druku: druk jednostronny (4+0) CMYK+ Pantone Gold; ilość: 40 szt. Termin realizacji: 7 dni od przesłania przez zamawiającego materiałów graficznych Zadanie nr 5 Broszura informacyjna określająca zasady rekrutacji 32 strony liczone razem z okładką, format A5, kreda - 150 g, CMYK (4+4), szycie zeszytowe (2 zszywki) / okładka foliowana błysk jednostronnie CMYK (4+4), kreda błyszcząca - gramatura ok. 220-250g, - ilość 2000 szt. Termin realizacji: 7 dni od przesłania przez zamawiającego materiałów graficznych Zadanie nr 6 Ulotka rekrutacyjna druk obustronny, format A5, CMYK (4+4), kreda 180-200g, folia dwustronna błyszcząca, - 4000 szt. Termin realizacji: 7 dni od przesłania przez zamawiającego materiałów graficznych 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia - wszystkie zadania. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Biuro Promocji, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa oraz złożyć w miejscu (pomieszczeniu) wskazanym przez Zamawiającego. 4. Termin realizacji: 7 dni od daty otrzymania gotowego materiału (materiału graficznego) do druku. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego (w różnych terminach dla poszczególnych zadań) przekazywania Wykonawcy projektów - materiału graficznego do druku. 5. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym projektem umowy- załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
![]() |
Data dodania: 02-06-2016 09:40 | Rozmiar: 84.91KB | Ilość pobrań: 473 |