Zamówienia publiczne
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 01-06-2016
Postępowanie nr KZ-371/39/16
Częstochowa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 62613 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania i obejmuje: Zadanie nr 1: Monitor (1 szt.) CPV: 30231300-0; Zadanie nr 2: Kieszeń na dysk zewnętrzny USB (1 szt.) CPV: 30234100-9; Zadanie nr 3: Dysk twardy wewnętrzny (1 szt.) CPV: 30232100-5 Zadanie nr 4: Switch 48 portów (2 szt.) CPV: 32420000-3 Zadanie nr 5: Switch 24 porty (2 szt.) CPV: 32420000-3 Zadanie nr 6: Router bezprzewodowy (1 szt.) CPV: 32420000-3 Zadanie nr 7: Switch (2 szt.) CPV: 32420000-3 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ (kolumna: wymagane parametry). 3.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 4.Minimalny wymagany okres gwarancji: a) W zakresie zadań nr 1, 2, 6 i 7 - 24 miesiące od daty dostarczenia urządzenia; b) W zakresie zadania nr 3 - 36 miesiące od daty dostarczenia urządzenia; c) W zakresie zadań nr 4 i 5 - Bezterminowa(wieczysta); 5.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy). 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 7. Termin realizacji zamówienia: a) w zakresie urządzeń wskazanych w zadaniach nr 1, 2, 3, 6 i 7 - do 14 dni od daty zawarcia umowy; b) w zakresie urządzeń wskazanych w zadaniach nr 4 i 5 - do 7/14 dni od daty zawarcia umowy (zależnie od treści oferty);.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.21.00-5, 32.42.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć opis - specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego poświadczoną (podpisaną) przez Wykonawcę potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań wyszczególnionych w SIWZ, z podaniem konkretnych danych, parametrów, funkcji, cech oraz oznaczeń takich jak - nazwa/model, oferowanego sprzętu i podzespołów, nazwa/wersja oferowanego oprogramowania. Specyfikacja winna być sporządzona zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzeń zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia (marka, model urządzenia, wersja oprogramowania), przy czym zmiana taka może być spowodowana niedostępnością na rynku sprzętu wskazanego w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku. Zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie/oprogramowanie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w punkcie poprzedzającym jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8p. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8p. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 01-06-2016 07:37 | Rozmiar: 177.52KB | Ilość pobrań: 380 |