Zamówienia publiczne
PRZYGOTOWANIE DO DRUKU PUBLIKACJI (7 TYTUŁÓW) DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 09-10-2015
Postępowanie nr KZ-371/75/15
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ajd.czest.pl
Częstochowa: PRZYGOTOWANIE DO DRUKU PUBLIKACJI (7 TYTUŁÓW) DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 268190 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE DO DRUKU PUBLIKACJI (7 TYTUŁÓW) DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie redakcji językowej (stylistyka, gramatyka, logiczność i komunikatywność wywodu, ujednolicenie przypisów i bibliografii zgodnie z obowiązującymi zasadami i normami), korekty (naniesienie poprawek za pomocą znaków korektorskich, interpunkcja, ortografia) oraz składu komputerowego (łamanie oraz wprowadzenie korekty i ewentualnych poprawek Zamawiającego, przygotowanie techniczne do druku, projekt szaty typograficznej tzn. ogólne ułożenie tekstu, czcionki, marginesy, paginy, ozdobniki, obróbka graficzna zawartości - tabele, rysunki, zdjęcia) siedmiu publikacji oraz uzupełnienie w jednej z nich ślepego indeksu przygotowanego przez Zamawiającego.
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp polegających na przygotowaniu do druku publikacji (książek) w zakresie: redakcja językowa, korekta, skład komputerowy. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00-2, 79.82.11.00-6, 79.82.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie przygotowanie do druku co najmniej 3 książek posiadających aparat naukowy w formie przypisów. Przygotowanie do druku musi obejmować łącznie dla każdej książki: korektę (naniesienie poprawek za pomocą znaków korektorskich, interpunkcja, ortografia), redakcję językową (stylistyka, gramatyka, logiczność i komunikatywność wywodu, ujednolicenie przypisów i bibliografii) i skład komputerowy.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ |