Zamówienia publiczne
SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 25-06-2015
Postępowanie nr KZ-371/32/15
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ajd.czest.pl
Częstochowa: SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 155702 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynków Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Usługę wykonawca będzie świadczył przy użyciu własnych urządzeń, materiałów, środków chemicznych i higienicznych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania do obiektów worków na śmieci, środków do mycia powierzchni poziomych i pionowych, mycia toalet, zlewów, szyb oraz innych środków do utrzymania czystości, materiałów higienicznych do codziennego użytku takich jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, sól i piasek na okres zimowy oraz innych materiałów niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części - zadań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej trzy usługi rozumiane jako trzy zamówienia (trzy umowy) polegające na: - sprzątaniu budynku/budynków o łącznej powierzchni sprzątania co najmniej 8 000 m2 i zrealizowane na wartość min. 90 000 zł. brutto każde zamówienie (umowa) - jeżeli wykonawca składa ofertę przynajmniej na jedno z następujących zadań: zadania nr 1, 2, 5, 6; - sprzątaniu budynku/budynków o łącznej powierzchni sprzątania co najmniej 3 000 m2 i zrealizowane na wartość min. 40 000 zł. brutto każde zamówienie (umowa) - jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na zadanie/zadania nr 3, 4
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - jeśli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegną zmianie przepisy o podatku VAT w zakresie stawki VAT dla usług będących przedmiotem umowy, Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę wynagrodzenie w wysokości odpowiadającej cenie netto powiększonej o podatek VAT wg obowiązujących stawek
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Kancelaria Ogólna, pok. 32, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej13/15 w Częstochowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej13/15 w Częstochowie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy ul. Zbierskiego 2/4 w Częstochowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy ul. Zbierskiego 2/4 w Częstochowie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie budynku Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 w Częstochowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynku Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 w Częstochowie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie budynku oraz posesji przy ul. Dąbrowskiego 14 w Częstochowie - Instytut Plastyki..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynku oraz posesji przy ul. Dąbrowskiego 14 w Częstochowie - Instytut Plastyki..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie budynku dydaktycznego wraz z magazynem książek przy al. Armii Krajowej 36a w Częstochowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynku dydaktycznego wraz z magazynem książek przy al. Armii Krajowej 36a w Częstochowie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie budynku dydaktycznego z wyłączeniem pokoi gościnnych przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynku dydaktycznego z wyłączeniem pokoi gościnnych przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2016.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 25-06-2015 12:52 | Rozmiar: 115.84KB | Ilość pobrań: 421 |
Sprostowanie treści SIWZ | Data dodania: 29-06-2015 07:48 | Rozmiar: 44.00KB | Ilość pobrań: 338 |