Zamówienia publiczne
Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Ogłoszenie z dnia: 13-09-2019
Częstochowa, dnia 18.10.2019 r.
Postępowanie nr ZP-371/49/19
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE ZADANIA NR 2
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO – PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Zamawiający zawiadamia, iż w związku z odstąpieniem od zawarcia umowy w zakresie zadania nr 2 (Pamięć RAM – 6 szt.) wykonawcy wybranego w dniu 13.09.2019 r., na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 – dalej ustawa Pzp) unieważnił postępowanie.
Uzasadnienie:
W dniu 13.09.2019 r. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie zadania nr 2 (Pamięć RAM – 6 szt.), złożonej przez wykonawcę prowadzącego działalność pod firmą KOM-IT Artur Sitkiewicz z siedzibą w Częstochowie wyznaczając na dzień 19.09.2019 r. datę zawarcia umowy. W dniu wyznaczonym na zawarcie umowy wybrany wykonawca nie stawił się celem podpisania umowy, w związku z czym Zamawiający w dniu 24.09.2019 r. poinformował wykonawcę, iż w siedzibie Zamawiającego przygotowana został umowa na przedmiotowe zamówienie gotowa do podpisu przez wykonawcę. Do dnia 18.10.2019 r. wykonawca nie stawił się w celu jej podpisania. Mając na uwadze upływ terminu i brak stanowiska w sprawie zawarcia umowy, Zamawiający uznał, iż wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. W związku tym zamawiający, unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Częstochowa, dnia 23.09.2019 r.
Postępowanie nr ZP-371/49/19
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE ZADANIA NR 3
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO - PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Zamawiający - Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie:
W dniu 13.09.2019 r. Zamawiający dokonał wyboru ofert w przedmiotowym postępowaniu, w tym oferty w zakresie zadania nr 3 pod nazwą: Urządzenia peryferyjne (głośniki - 1 komplet, klawiatura i mysz komputerowa - 4 zestawy, mysz komputerowa bezprzewodowa - 3 szt., mysz komputerowa - 2 szt., klawiatura komputerowa - 2 szt., pamięć USB - 15 szt.). Zgodnie z treścią rozdziału 2 pkt 3 SIWZ: Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. W specyfikacji technicznej w zadaniu nr 3 w zakresie pozycji 5 Zamawiający wymagał dostarczenia 2 sztuk klawiatury komputerowej. Natomiast w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Zamawiający określił, iż przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 w pozycji 5 jest „klawiatura komputerowa 3 szt." i wykonawca zobowiązany był określić tylko cenę brutto za całą pozycję bez podania ceny za 1 sztukę. Mając na uwadze, iż w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wystąpiła wada w postaci rozbieżność co do zakresu ilościowego w ramach zadania nr 3 pozycja 5 i z uwagi na niemożliwość jej usunięcia, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 3.
Częstochowa, dnia 13.09.2019 r.
Postępowanie nr ZP-371/49/19
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO - PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
Zadanie 1: Dyski (3 szt.)
Zadanie 2: Pamięć RAM (6 szt.)
Zadanie 3: Urządzenia peryferyjne (głośniki - 1 komplet, klawiatura i mysz komputerowa - 4 zestawy, mysz komputerowa bezprzewodowa - 3 szt., mysz komputerowa - 2 szt., klawiatura komputerowa - 2 szt., pamięć USB - 15 szt.)
Zadanie 4: Urządzenia do transmisji danych cyfrowych (switch - 4 szt., router - 2 szt.)
Zadanie 5: Faks (1 szt.)
Zamawiający - Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonał wyboru następujących ofert:
W zakresie zadanie nr 1, 3 i 5
Firma BIS Karol Kowalski
Al. Niepodległości 41
42-217 Częstochowa
W zakresie zadanie nr 2
KOM-IT Artur Sitkiewicz
Ul. Olsztyńska 214
42-200 Częstochowa
Dokonując wyboru oferty Zamawiający kierował się kryteriami określonymi w SIWZ:
Cena - 100%
Wybrane oferty okazały się najkorzystniejsze, gdyż zawierają najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu (dotyczy zadania nr 1 i 2) bądź są jedynymi ofertami złożonymi w ramach danego zadania niepodlegającymi odrzuceniu (dotyczy zadania nr 3 i 5). Ceny wybranych ofert mieszczą się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
Zestawienie złożonych ofert:
Wykonawca/ zadanie |
Karol Kowalski Al. Niepodległości 41 42-217 Częstochowa |
COMPRO Jolanta Olszewska Ul. Kotarbińskiego 19 41-400 Mysłowice |
Artur Sitkiewicz Ul. Olsztyńska 214 42-200 Częstochowa |
Zadanie 1 |
Cena: 656,82 zł (po złożeniu oferty dodatkowej) |
Oferta odrzucona |
Cena: 738,00 zł |
Zadanie 2 |
Cena: 1845,00 zł |
Oferta odrzucona |
Cena: 738,00 zł |
Zadanie 3 |
Cena: 2226,30 zł |
Oferta odrzucona |
Brak oferty |
Zadanie 4 |
Brak oferty |
Oferta odrzucona |
Brak oferty |
Zadanie 5 |
Cena: 1845,00 zł |
Brak oferty |
Brak oferty |
Informacja o ofertach odrzuconych:
Odrzucone został następujące oferty:
COMPRO Jolanta Olszewska
Ul. Kotarbińskiego 19
41-400 Mysłowice
W zakresie zadania nr 1, 2, 3 i 4
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp - wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 23.08.2019 r. wystąpił do Wykonawcy z wnioskiem o przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni. Wykonawca do upływu terminu związania ofertą nie odpowiedział na wniosek Zamawiającego.
Informacja o unieważnieniu:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 4, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach zadania nr 4 wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę COMPRO Jolanta Olszewska z/s w Mysłowicach. Zamawiający w dniu 23.08.2019 r. wystąpił do Wykonawcy z wnioskiem o przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni. Wykonawca do upływu terminu związania ofertą nie odpowiedział na wniosek Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę COMPRO Jolanta Olszewska z/s w Mysłowicach. Mając na uwadze, iż brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.