Zamówienia publiczne
OCHRONA FIZYCZNA DOMU STUDENTA SKRZAT AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE W OKRESIE 23.07.2016 - 25.07.2016 r.
Ogłoszenie z dnia: 02-06-2016
Postępowanie nr KZ-371/40/16
Częstochowa: OCHRONA FIZYCZNA DOMU STUDENTA SKRZAT AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE W OKRESIE 23.07.2016 - 25.07.2016 r.
Numer ogłoszenia: 65093 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA DOMU STUDENTA SKRZAT AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE W OKRESIE 23.07.2016 - 25.07.2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia ochrona fizyczna osób i mienia Domu Studenta SKRZAT położonego przy ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie. Jest to budynek jedenastokondygnacyjny zamieszkały przez 500 - 550 osób posiadający system monitoringu wizyjnego na holach i korytarzach każdego piętra oraz w windach i na zewnątrz z obsługą monitorów na parterze w portierni. 2. Ochrona fizyczna Domu Studenta SKRZAT obejmuje działania zapewniające bezpieczeństwo życia, zdrowia i nietykalności osobistej mieszkańców budynku, zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Ochrona obejmuje w szczególności: a) zapewnienie użytkownikom budynku bezpieczeństwa, b) spowodowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie obiektu Regulaminu Domu Studenta AJD oraz przestrzegania przepisów prawa jak również przepisów porządkowych, c) całodobowe legitymowanie przez 1 strażnika osób wchodzących do Domu Studenta poprzez okazanie się kartą mieszkańca oraz w razie konieczności osób przebywających na terenie obiektu, d) informowanie mieszkańca o obowiązku zdania kluczy od pokoju przy każdorazowym opuszczeniu obiektu e) niedopuszczanie do dewastacji i wynoszenia poza teren Domu Studenta wszelkich przedmiotów będących własnością Uczelni, f) wykorzystanie systemu monitoringu wizyjnego w celu zapobiegania aktom wandalizmu oraz zapewnieniu bezpieczeństwa mieszkańców, g) w przypadkach łamania prawa i rażącym naruszeniu regulaminu Domu Studenta, odebranie karty mieszkańca oraz niezwłoczne powiadomienie Kierownika obiektu, h) niedopuszczanie do przebywania na terenie budynku osób nieuprawnionych, i) przestrzeganie i przeciwdziałanie łamaniu przepisów BHP i Ppoż. j) ciągłe obchody wewnątrz i z zewnątrz budynku i podejmowanie działań mających na celu ochronę mieszkańców i mienia, k) o godzinie 23.30 sprawdzenie i wyłączenie kuchenek elektrycznych, zamknięcie pomieszczeń kuchennych na piętrach i otwarcie przed zakończeniem służby tj. podczas ostatniego obchodu o 5.00, l) kontrolę wszystkich pomieszczeń pod względem BHP i zabezpieczeń przeciwpożarowych (kontrola systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem i innych działających systemów przeciwpożarowych) m) sporządzanie codziennych raportów z przebiegu służby w książce kontroli obiektu. 3. Ochrona fizyczna Domu Studenta SKRZAT odbywać się będzie całodobowo w okresie od 23.07.2016 r. do 25.07.2016 r. w godzinach od 06.00 w dniu 23.07.2016 roku do 18.00 dnia 25.07.2016 roku (razem 60 godzin), przez umundurowanych 2 strażników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia upoważniającą do wykonywania czynności określonych w ustawie o ochronie osób i mienia. 4. Pracownicy ochrony realizujący zamówienie muszą być umundurowani i posiadać licencję pracownika ochrony minimum pierwszego stopnia. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
![]() |
Data dodania: 02-06-2016 07:00 | Rozmiar: 85.45KB | Ilość pobrań: 359 |