Zamówienia publiczne
DOSTAWA WORECZKÓW DO DOCISKANIA ELEKTROD
Ogłoszenie z dnia: 03-02-2016
Postępowanie nr KZ-371/10/16
Częstochowa: DOSTAWA WORECZKÓW DO DOCISKANIA ELEKTROD
Numer ogłoszenia: 23764 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WORECZKÓW DO DOCISKANIA ELEKTROD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa woreczków z piaskiem do dociskania elektrod zabiegowych na ciele pacjenta, które wykorzystywane są podczas wykonywania zabiegów fizykoterapeutycznych z zakresu elektrolecznictwa. Każdy woreczek powinien być wypełniony drobnym piaskiem, który umożliwia właściwe przyleganie elektrod użytych podczas zabiegu do ciała pacjenta. Woreczki powinny być dwojakiego rozmiaru: a)21 x 14cm - 4 sztuki; b)21 x 28cm - 2 sztuki Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (Częstochowa, ul. Armii Krajowej 13/15). Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć opis - specyfikację techniczną oferowanego sprzętu poświadczoną (podpisaną) przez Wykonawcę i potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, z podaniem konkretnych parametrów, funkcji i cech oferowanego sprzętu oraz oznaczeń takich jak - producent, typ, model.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin realizacji - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 03-02-2016 12:09 | Rozmiar: 86.56KB | Ilość pobrań: 361 |