Zamówienia publiczne
Świadczenie usług tłumacza języka migowego
Ogłoszenie z dnia: 27-11-2014
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ajd.czest.pl
Częstochowa: Świadczenie usług tłumacza języka migowego
Numer ogłoszenia: 389864 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług tłumacza języka migowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług tłumacza migowego polegających na tłumaczeniu z mowy dźwiękowej (mówionego języka polskiego) na polski język migowy (naturalny) oraz tłumaczeniu z polskiego języka migowego na mowę dźwiękową (mówiony język polski) na poziomie przedmiotów akademickich z uwzględnieniem specyfiki kierunku Turystyka i Rekreacja. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - zadania: Zadanie nr 1 obejmuje świadczenie usług tłumacza migowego polegających na tłumaczeniu z mowy dźwiękowej (mówionego języka polskiego) na polski język migowy (naturalny) oraz tłumaczeniu z polskiego języka migowego na mowę dźwiękową (mówiony język polski) w trakcie zajęć, konsultacji oraz egzaminów na poziomie przedmiotów akademickich w wymiarze: maksymalna ilość godzin świadczenia usługi: 231 godzin zajęciowych. 1 godzina zajęciowa = 45 minut. Usługa będzie świadczona zgodnie z harmonogramem zajęć wynikających z rozkładu roku akademickiego. Zadanie nr 2 obejmuje świadczenie usług tłumacza migowego polegających na tłumaczeniu z mowy dźwiękowej (mówionego języka polskiego) na polski język migowy (naturalny) oraz tłumaczeniu z polskiego języka migowego na mowę dźwiękową (mówiony język polski) w trakcie zajęć, konsultacji oraz egzaminów na poziomie przedmiotów akademickich w wymiarze: maksymalna ilość godzin świadczenia usługi: 201 godzin zajęciowych. 1 godzina zajęciowa = 45 minut. Usługa będzie świadczona zgodnie z harmonogramem zajęć wynikających z rozkładu roku akademickiego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.54.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, tj. polegającej na wykonaniu tłumaczenia migowego (PJM) w wymiarze min. 100 godzin zajęciowych (1 godzina = 45 min.). Należy wykazać przynajmniej zrealizowanie tłumaczeń migowych (PJM) w wymiarze min. 100 godzin zajęciowych w ramach jednego zamówienia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać dysponowanie dla każdego zadania minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. biegle znającą polski język migowy - potwierdzone posiadaniem certyfikatu Polskiego Związku Głuchych (certyfikat T1 lub T2) z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w wykonywaniu tłumaczeń migowych (PJM)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany osób wykonujących zamówienie - tłumaczy języka migowego. Zmiana osoby - tłumacza języka migowego wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym zmiana taka może nastąpić: - W przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących prowadzącego zajęcia; - Gdy zmiana taka stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.) Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/osób prowadzących zajęcia, jeżeli osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków związanych z wykonywaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany osób w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu umowy zgodnie z rozkładem zajęć w roku akademickim i terminem realizacji umowy. Wykonawca musi wykazać, że nowe osoby spełniają wymagania określone w SIWZ (część VII pkt 1 lit. d) SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 27-11-2014 12:48 | Rozmiar: 112.36KB | Ilość pobrań: 325 |