Zamówienia publiczne
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DLA KADRY KIEROWNICZEJ Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ I CONTROLLINGU
Ogłoszenie z dnia: 27-06-2013
Postępowanie nr KZ-371/82/13
Częstochowa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DLA KADRY KIEROWNICZEJ Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ I CONTROLLINGU
Numer ogłoszenia: 247764 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DLA KADRY KIEROWNICZEJ Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ I CONTROLLINGU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia studiów podyplomowych z rachunkowości zarządczej i controllingu dla pracowników Zamawiającego. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Studia podyplomowe stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny zostać przeprowadzone zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 27 sierpnia 2005 r Prawo o szkolnictwie wyższym oraz przepisami wykonawczymi do ww. ustawy Liczba uczestników: 10 osób. Czas trwania: dwa semestry - Rozpoczęcie studiów - Październik 2013 r., Zakończenie studiów - Czerwiec 2014 r. Liczba zjazdów - nie mniej niż 18, Liczba godzin - nie mniej niż 160. Zjazdy jednodniowe : dni robocze ( bez sobót, niedziel i świąt) obejmujące nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych, liczba zjazdów nie mniej niż dwa razy w miesiącu. Harmonogram zjazdów oraz zajęć Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem studiów podyplomowych. Forma zajęć - co najmniej 60 % zajęć w formie stacjonarnej ( zjazdy) wykłady, ćwiczenia, warsztaty pozostała część zajęć fakultatywnie w formie e-learningu . Miejsce prowadzenia zajęć dydaktycznych - siedziba Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4 /8. Zamawiający zapewnia salę wykładową wyposażoną w rzutnik, ekran , tablicę oraz pracownię wyposażoną w stanowiska komputerowe do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych przewidzianych programem studiów. Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółowy program studiów podyplomowych . Program powinien uwzględniać profil uczestników - pracownicy służb finansowo-księgowych i nadzorujący finanse publicznej uczelni wyższej. Program studiów podyplomowych powinien zawierać następujące zagadnienia: Zarządzanie finansami Rachunkowość finansowa; Projektowanie systemu controllingu; Systemy informatyczne controllingu; Sprawozdawczość i analizy zarządcze; Budżetowanie i kontrola kosztów; Modele rachunku kosztów w rachunkowości zarządczej; Operacyjna i strategiczna rachunkowość zarządcza. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne w formie papierowej lub elektronicznej . Wszystkie materiały muszą być opatrzone logotypami projektu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom w trakcie każdego zjazdu, co najmniej dwie przerwy , podczas których zapewni wyżywienie wraz z pełną obsługą cateringową, w tym : - jedna przerwa kawowa (ok. 20 minut ) - kawa, herbata , mleko do kawy , soki 0,25 l na osobę , woda mineralna 0,5 l na osobę , ciasto co najmniej dwa rodzaje, - przerwa obiadowa - obiad dwudaniowy Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania po zakończeniu każdego miesiąca listy obecności uczestników studiów podyplomowych. Przed zakończeniem studiów podyplomowych wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników dostarczoną przez Zamawiającego ankietę ewaluacyjną . Wykonawca po ukończeniu studiów podyplomowych zobowiązuje się do wystawienia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych na podstawie i wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Podstawą do wydania zaświadczenia będzie minimum 80% obecności na zajęciach oraz inna forma zaliczenia zgodnie z wymogami nałożonymi na Wykonawcę po konsultacji z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany wydać dodatkowo każdemu uczestnikowi który ukończył studia podyplomowe zaświadczenie z informacją o współfinansowaniu Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z niezbędnymi logotypami. Wykonawca w terminie 14 dni od zakończenia studiów podyplomowych przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które otrzymały świadectwa oraz kopie wydanych świadectw i zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez każdego uczestnika. Koszt wszystkich powyższych świadczeń powinien zostać uwzględniony w stawce uczestnictwa jednej osoby w formularzu oferty. Wykonawca nie będzie uprawniony do pobierania opłat z tytułu świadczenia powyższych usług od uczestników studiów podyplomowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał - przeprowadził co najmniej dwie edycje studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości, rachunkowości zarządczej lub controllingu
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią kadrą, która będzie realizowała zamówienie tj. co najmniej trzema osobami posiadającymi stopień doktora lub doktora habilitowanego w dziedzinie nauk ekonomicznych
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany osób przy udziale których będzie wykonywane zamówienie, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana osoby wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym zmiana taka może nastąpić w przypadku choroby i innych zdarzeń losowych dotyczących prowadzącego zajęcia, a także z powodu innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie przez Wykonawcę wniosku uzasadniającego dokonanie zmiany. Niezależnie od powyższych postanowień Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/osób prowadzących zajęcia, jeżeli osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków związanych z wykonywaniem niniejszej umowy. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób. W przypadku zmiany osób skazanych przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca musi wykazać, że nowe osoby spełniają wymagania, określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. -Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej-, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-102/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | Data dodania: 27-06-2013 11:16 | Rozmiar: 501.14KB | Ilość pobrań: 386 |